Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-02-26 11:27:14
Negalvok, kad laivybos inspektoriai neraukia varikliuose :)
Uz perdaryta gali daaaaug premijos gauti...
Vienas, kas nelabai krenta i akis - Yamaha 5 ir 6 ag, atsisiuntus is ebejaus 
korpusa 5 ag, gal ir praslystum, ne kazka ten skiriasi.

"dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message 
news:lekba6$b4o$1@trimpas.omnitel.net...
> Su 6ag 2 po 100kg  i glisa niekaip su gumiaske. Tie sparnai tokiuose 
> galingumuose nieko nepadeda.
> Vienintelis dalykas tureti >5AG be teisiu tai permarkiruotas variklis.
> va 1-as variantas :
> http://www.skelbiu.lt/skelbimai/variklis-selva-piranha-5xs-c-italija-16617656.html
>
> Jis realiai 9,9 arkliu, bet italiskas ir 1-o cilindro, kaip pas ji su 
> vibracija prie tokios kubaturos - nezinau.
>
>
>
> "spakainas"  wrote in message news:lekanl$agn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jau aiškiau. Dėl 2T vs 4T - man tikrai reikia 4T, prioritetas - mažiau
> vibracijų, čia gerai kad parašei, žinosiu.
>
> Dėl glišo plaukiant dviese, tai ten yra kažkokie ale stebuklingi
> sparnai, kuriuos primontuoji prie kojos ir taip į glišą lengviau išeina.
> Kaži pasiteisina tas dalykas ar nelabai? Jei pvz primontuot tuos
> sparnus, pakelt galingumą nuo 5ag iki 6ag, tai jau gal ir gautųsi kas
> nors? tada būtų 2 zuikiai - ir glišas yra ir teisių laikyt nereikia,
> susitaupo ir laikas ir pinigai, tą 1000 lt geriau pridėt prie variklio
> ir paimt naują vietoj naudoto, ar echolotą nusipirkt ar dar kur kitur
> investuot. Teisingai mastau?
> Blin, aš gi ne vienas turėčiau būt su tokiom "problemom", 5ag - esminis
> lūžio momentas, taip išeina.
>
> Sekantis klausimas - koks variklis man tiktų su tokiais reikalavimais:
> dokuose būtinai <5.4ah su galimybe _nesunkiai_ pakelt iki ~6ah. Tylus ir
> maksimaliai komfortiškas, kuo mažiau vibracijų. Kaina, tarkim px.
> Kažkaip visi labai yamahas giria, link šitų lyg ir linkstu.
>
> 2014.02.26 10:37, Casper rašė:
>> Jau daug info prisiskaites ir daugmaz gaudaisi kas prie ko:)
>> Trupmai - jei zvevoji vienas - 5ag variklis, jei dviese - ~10ag variklis,
>> tada tiek vienu tiek kitu atveju tikrai iseisi i glisa. Varikliams virs 
>> 5ag
>> reikia laiavedzio pazymejimo, bendra visa reikalu (pazymos, kursai,
>> egzaminai, bonkos (jei reikes)) kaina iki 1klt, berods.
>> Velkiaut galesi tiek su 2ag varikliu, tiek 100ag varikliu, maziausi 
>> greiciai
>> pas juos ± tie patys, tik skirtumas kaip greit nuplauksi is taskoA i 
>> taska
>> B, kas didesniuose telkiniuose ar upese yra tikrai aktualu.
>> Su varikliu "tiuningais" reikia atsargiai, vieni persidaro labai 
>> paprastai,
>> tobish poros varztu issukimas ir dar kokiu "zgalusiu" isemimu, kitiems gi
>> reikia keisti karbus, galvas ar kitas brangias nesamones, kas visiskai
>> neapsimoka.
>> Dar nepamirsk, kad yra 2T ir 4T varikliai:)  Cia taip pat egzistuoja 
>> atskiri
>> isitikinimai ir religijos:)  2T privalumai: pigesni, lengvesni, gali
>> transportuoti belekaip pastatyta/paguldyta/pakabinta, niekas pas ji
>> neissipils ar neuzpils niekas nieko, zodziu jam visiskai px kokioj 
>> "pozoj"
>> vaziuot, didziausias privalumas tai, kad tokio pacio galingumo 2T 
>> variklis
>> visada geriau plauks nei 4T.
>> 2T trukumai: labiau smirda ismetamos dujos, siek tiek garsesni ir daugiau
>> vibraciju turi, zenkliai didesnes kuro sanaudos.
>> 4T privalumai: kuro ikAnomija, tylesni
>> 4T trukumai: transportuoti gali tik stacia, arba paguldyta ant vieno sono
>> (nuo gamintojo priklauso kurio sono), didesnis svoris lyginant su 2T, nu 
>> ir
>> nevalitai visiski, aisku lyginant su tu paciu AG kiekiu pas 2T.
>