Tema: Re: Varikliai - pasirinkimo klystkeliai
Autorius: Duda
Data: 2014-02-28 15:39:39
kaina mano galva gera. Del doku tai jei jis tau pasirasys:
http://msa.lt/lt/prasymai/prasymai_1428.html variklio pirkimo/pardavimo
sutarti uzregistruosi be problemu.
Kitaip suvargsi. Ziurek kad identifikavimo lentele neturetu akivaizdziu
klastojimo pozymiu.

"spakainas"  parašė naujienų news:leppcg$9tl$1@trimpas.omnitel.net...

Ir beja, jei jau apsisprendžiau pirkt, tai čia reik skubėt, nes sezonas
ant nosies ir tuoj išgraibstys normalesnius variantus, ar px?
Va, galvoju šitą gal reiktų nuvaryt apžiūrėt, tik kad Panevėžys, man
nelabai pakeliui iš Vilniaus:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/yamaha-9-9-variklis-yamaha-9-9-arkliu-4-turtaktis-su-18409618.html