Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-05 17:05:59
ir viskas, daugiau ivertint nesugebi?
pvz to, kad tai yra DIDELE prevencija nedaryt nesamoniu ir stot, kai
pamatai svyturelius. turint galvoj gyventoju ir precedentu skaiciu,
pravencijos itaka, biski kitoks paveikslas susidaro gal?
ar tiesiog 1:1 perkeli pagal masteli i LT ir lygini, px kad cia gali
daryt ka nori ir teisme zvengti is nukentejusiu?