Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Gedas B
Data: 2018-02-05 08:07:49
Net neabejoju kad taip bus.
Vienintele gera zinia man kad as to nebesulauksiu nes nu kokie 50 metu dar.
O kad musulmonai laimes tai aisku kaip ir krikscionybe laimejo visa
europa, buvo labiau agresyvus labiau fanatiski ir ispjove prusus,
lietuvius ir t.t.
Siuo atveju musulmonai yra labiau agresyvus, labiau nuoseklus labiau
fanatiski ir garantuotai jie viska paims.
Su savo tolerancija neturim jokiu sancu. Kaip neturejo lietuviai pries
500 metu kai kryziuociai ejo - priemem kriscionybe, priimsim ir musulmonybe.

Pabaigai:
O, tu prancuzas is prancuzijos, pasakyk ka nors arabiskai...