Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-05 14:17:17
ta jeigu zinai, kad darba baigi po astuoniu, ir po sio sekmadienio
pamainos turi laisva pirmadieni ir butinai nori isgert, tai nusipirksi
is anksto savaitei i prieki, kokios problemos? panasiai masinis
zliumbimas buvo del rukymo kavinese ir kitose patalpose. kiek buvo
aimanu, kaip dabar viskas uzsidarys ir pus p....dec, milijonas klausimu
retoriniu, kur dabar reikes eit rukyt nesciai bobutei ir pan. ir ka?
issisprende savo proeblemas rukoriai kiekviens individualiai.
o as kaip tada dziaugiausi, kad pagaliau bus glaima nueit pavalgyt
neprasmirdus rukaluose, taip ir dabar dziaugiuose, kad bomzai ir kiti
girtuokliai stumiami is daugumai zmoniu normalios ir sveikos
dienotvarkes ir rezimo. kelios isimtys, kai nepijokas, bet labai nori
isgert sekmdadienio vakare - tikrai niekam neidomios. kai labai noresi -
sugalvosi kaip ka ir kur. o kad vakarais iprastai trynesi aplink pardas
daugumoj tokie, kuriem tik to pastoviai ir tesinori - labiau nei aisku.
dabar nebesitrina. valio.