Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Yvl
Data: 2018-02-05 12:11:16
xuj znajet. kaip buvo eiles, taip ir tebera. tik ne vakare, o sekmadieni iki
15:00 - nebandei tokiu metu eit?

"CodeC"  wrote in message news:p59a1e$u6a$1@trimpas.omnitel.net...

pats ir nejuokink. visa tai jau veikia. savaitgali vakare nuejes i
parduotuve nebeuzuodziu myzalu kvapo ir nebestoviu eilej prie kasos tarp
treninguotu piensiurbiu, siurbianciu bileka tik ne piena. tiesa sakant,
isvis eilej nebestoviu, nes jos nebera. o tu toliau dziaukis savo kaimu
kalabybiskio priemiesty, tegu migruoja visa tiksline fauna ten. ir tegu
uzsipisa su savo problemom ir ju sprendimu patys.