Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: andzeja
Data: 2018-02-01 08:07:19
Turta greiciausiai ne pats pardave, o su antstoliu ar teismo pagalba.

Kitas dalykas, kaip to kaltininko seima, atzalos? Kaip ju
 gyvenimas? Susumavus tragedijos mastus, gal geriau butu mires? As
 matau abieju seimu tragedijas po tokiu ivykiu. Jus Linai, matote
 savo profesines puses nauda ir pinigus. Nesakau, kad tai
 blogai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/