Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Sail
Data: 2018-01-31 15:52:06
Ir skrendant neprisisega. Pzdc kiek durnam reik buti, kad vaziuojant tokiais
greiciais nesisegt dirzu.

Tarp kitko, kazkada jaunystej panasi chebra pro mane einanti prasinese, nuo
stataus kalno ant gazo. Palinkejau mintyse prisitvoti. Ir ka manot - po
menesio du is keturiu gatavi, nes be dirzu, iskrito ir prispaude.

Vienas is ju buvo mano draugelio jaunesnis brolis. Visai nepiktybinis. Bet -
reiskia durnas buvo, tikriausiai del jaunystes...