Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: mindau
Data: 2018-02-05 11:04:23
Man kazkaip nesuprantama ta isterija del alko reklamos draudimo.. tai juk
nera pirmos butinybes gyvybiskai svarbi preke.
Tu leidiniu platintojus reklamos draudimai uzklupo lygiai taip paciai
netiketai kaip ir ziema kelininkus? Nebuvo jokios galimybes tam civilizuotai
is anksto pasiruost?

"Sail"  wrote in message news:p5962c$qfk$1@trimpas.omnitel.net...

O kas liepe zurnalus plesyt?