Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-05 14:37:22
Ir uzlipinta buvo. Man tai nyku ir apgailėtina.

"mindau"  wrote in message news:p59isq$6ik$1@trimpas.omnitel.net...

As nekompetetingas vertinti tokiu priemoniu veiksminguma.
As is viso "prikibau" tik prie "suplesytu" zurnalu. Ir tik del to, kad
niekas nekaltina plesiusiuju (nes galima buvo tiesiog uzlipinti pvz.).
Jeigu kazkas zurnaluose "skaito" tik reklamas, tada jo.. beda jiems.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Mes tik prie, bet atsizvelgiant į formuojama praktika... Kodel mano tevui,
kuriam per metus norma duok Dieve buvo vienas ar du buteliai ta reklama
kenkia, o kaimo bibliotekos mokiniams tie patys zurnalai jau OK? Istatymas
turi buti taikomas nuosekliai manau.