Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: andzeja
Data: 2018-01-31 12:45:11
Pirmiausiai nesi joks dievas, pamatus gali islieti gerus, bet visa
 gyvenima nevedziosi uz rankos... Ir nelaimes atveju sunku bus
 nurasyti ant naturalios atrankos.

Pazistu padoria seima, kuriu 16metis zuvo  nusileidus vojedzeriui
 nuo lazdynu kalno kulverstukais. Buvo pirmunas klaseje, padejo
 visada tevams, nu niekaip neapsivercia svaigti apie naturalias
 atrankas einant lapkricio 1ma diena prie jo kapo uzdegti
 zvakutes.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/