Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-05 12:36:42
Aš vartoju. Ir man nepatinka, kad valstybė kuria priemones kovai su
alkoholizmu, kurios veikia mane (vartojanti 10 kartu maziau uz savo
kaimynus), bet visiskai pohuj tikrai gerianciam mano kaimui ir vadina tai
kova su alkoholio daroma zala.

"Lawrence Jamieson"  wrote in message

2018-02-05 11:58, CodeC rašė:
> sito nzn. bet jeigu reiktu uzdeti pliusiuka ties atsakymais "taip" arba
> "ne" i klausima ar visa tai man padeda ar trugdo, uzdeciau ties "taip"
> (padeda), nors alkoholio pats beveik nevartoju. del tiek, kiek vartoju,
> visi istatymai, ribojimai ir kainos tuo klausimu yra visiskai px.

Va va. Man kažkaip labai juokingai atrodo visi tie "alkoholio beveik
nevartojantys", taip smarkiai besipiktinantys apribojimais. Kažkokie
latentiniai alkašai ir tiek.