Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-02-05 13:06:01
Su ta lipucke lygiai taip pat subjauroja, kaip ir isplestu puslapiu.
Shudina ideja cenzuruot viso pasaulio spauda. Bet LT paejo, netgi
pritarianciu matau yra, tai ka, sekantis zingsnis - interneto cenzura?
Neis atpazint ar baneris rekamuoja alko, ar ne - uzdarys nx is vis
puslapi. Tada irgi bus ok, ar jau nebe?