Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-05 11:36:16
o kodel kazkas kitas turi spresti alchasu problemas? patys tegu
sprendzia. kaip nori. tegu perka is anksto, tegu nustoja gert, tegu
nudvesia, tegu zudosi, tegu isnyksta, tegu emigruoja, tegu i peru skrenda.
man sitas visas kipisas patinka bent jau tuo, kad dabar vakare nuejes i
salia esantcia nedidele parduotuve, nebeatsimenu, kada maciau apsimyzusi
bomza sedinti salia kasu, arba prie duru priparkuotus tris golfukus
pilnus atmarozu laukianciu kol vienas fruktelis partemps po bambali
kiekvienam. o dar nesenai tai buvo pastovus reiskinys.