Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-05 11:55:04
o tai ko tu nori? kad kazkas is NTAKD paskambintu redaktoriui?
jeigu cia rimtai tokia problema su zurnalais, kad nera ka skaityt be
bonkes per visa puslapi su ikvepianciu padrasinimu, tai gal laikas
uzsilenkti tokiems turiningiems skaitalams, o ziauriai susidomejusiems
pezalu skaitytojams susirast kuo uzsiimti vietoj bonkes kilnojimo
zurnala apsikabinus? nu arba galima naudotis savo laisvem ir teisem -
spresti situacija kaip nori.