Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-05 16:27:55
Teks gyvent ne pagal pajamas, su paskolom. Bet Codecas pas mus gi ne toks,
maladiec bichas.

"Yvl"  wrote in message news:p59pij$cnc$1@trimpas.omnitel.net...

nu ne, daugiau 30K grynais tai niekaip nesudarysiu... bedyte

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O dar paskola reiks imt, nes tu gi ne Codec'as, su grynais neprasisuksi.

"CodeC"  wrote in message news:p59p2d$c4b$3@trimpas.omnitel.net...

tik kaip matai px tie begiai visiems, nes kainytes cia biski kito
levelio nei tokiuose getuose kaip tavo. ir tai lauksi 10 metu, kol
kasnors kanors parduos.