Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Audrius
Data: 2018-01-31 20:06:01
Kartais ir skrist nereikia. Is mano pazinotu irgi gudziais gal 1986-87m
nusprende grazu silta vasaros sestadieni i kaimo sokius prasinest. Susedo
gatavi iki "autopiloto" i Moskvich 6-se, apie jokius dirzus tada niekam
nerupejo. Rezultatas: vienam nupjauta galva, du isskride pro stiklus -
sulauzytais stuburais ir paralyzuoti iki gyvenimo galo, vienam sutrupinta ir
po to amputuota koja.