Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: DK
Data: 2018-02-05 10:06:42
Nu ne. Hiperbolizuotai čia, bet logikos yra.
Aš pamenu kai laikiausi teises dar praeitam tūkstantmetyje, tai buvo
toks berods reikalavimas - sustoti, kai tave stabdo policijos patrulis,
kada čia pakeitė tuos reikalavimus? Ar kokia čia dar kita logika yra?
Gal tokia pvz. - jei mane stabdo blaivų, neapsinešūsi dienos metu, bet
neprisisegusį saugos diržą - tai galiu stot, sumokėt baudą, o jei
važiuoju apsinešęs, tai galiu nestot ir policija privalo manęs negaudyt,
nes gali sukelt pavojų mano ir kitų gyvybei? Mentai gaidžiai plet.