Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-05 12:08:10
jeigu cia bandei man pritaikyt, tai bandyk dar karta, nevykeli. as neesu
abstinentas. tiesiog neturiu priklausomybes ir isgeriu tada kai noriu,
kai galiu, tai ka noriu ir ten kur noriu. ir manes visiskai neriboja
vietinies parduotuves darbo laikas ar bonkes kaina lentynoj.
o mase tu, kuriem putos drimba del visu tu ribojimu, uzpisa ir
dziaugiuosi, kad jie nori nenori tolsta nuo manes ir kitu normaliu
zmoniu. i visokius kioskus, kaimus, lenkijas ir kita uzribi.