Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: mindau
Data: 2018-02-05 14:12:14
Jus labiau prie teises.. o cia nebutu istatymo taikymas atbuline data? Kokia
bendrai teisine praktika tuo klausimu?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Pries perkant zurnala ji reikai perskaityt. Negi tu to nedarai?

Man tik idomu, o kaip su senais zurnalais? Tingiu nauja istatymo redakcija
gilintis, bet reiktu idomumo delei ant kokios bibliotekos uzsiundyti.

"Yvl"  wrote in message news:p59e2j$24h$1@trimpas.omnitel.net...

painiojates parodymuose, mielasis. ka tik destei, ka man skaityt

"tai uzsiprenumeruok kita. o del sito parasyk pretenzija vvtat, nueik I
parduotuve, nusipirk leidini be alkoholio reklamos"
- nueinu pirkt, ten irgi isplesytais lapais... kazkaip nesigauna

"CodeC"  wrote in message news:p59dq1$1s4$1@trimpas.omnitel.net...

as pirmas pasiunciau, tai tu eik.
nieks tau ir nenurodineja. isvis i tave nieks nesikreipe.
pats apsizliumbes islindai su retoriniais klausimais "ka daryt".
atsitupk ir pavaryk.