Tema: Re: bet tai kaip pyle?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-05 14:52:57
Kas be codeco kada normaliam prekybos centre pastoviai matydavote mazorus
bei asimyzusius kurie jums trukde? Ir po nauju metu pastebejote zenklu ju
sumazejima? Idomu teigiami ir neigiami atskymai. Konkreciai prekybos centre
kur as prekinuosi man tai niekada nebuvo problema.

"CodeC"  wrote in message news:p59jqm$7hf$1@trimpas.omnitel.net...

as rasiau - nesitrina. man px kur jie ir ka veikia. tegu verdasi miske
samagona. man netrugdo. apsimyzes vienoj eilej prie kasos - trugdo.
gaujom slankiojantys marozai irgi trugdo. dabar pamazejo, tuo ir
dziaugiuosi.