Tema: Re: Nevalitø màstymà paaiðkinkit
Autorius: YZF
Data: 2017-08-02 19:17:13
tau labai skauda kad oro tarpas buna ne 10m o 2m? kontakto nera, kame
myzalas? mano masinos galas netrukus pradeda tolti ir viskas baigiasi, o
tu is prigimties ir drebi lyg pasaulio pabaiga artetu? gal jums,
botanikams, papildomu pamoku reikia?

suprasciau jeigu as lipciau prie tavo siknos ir i gala i kalciau o cia
toks juokingas bailio sindromas pasireiskia