Tema: Re: Nevalit? m?stym? paai?kinkit
Autorius: dzonis
Data: 2017-07-27 14:25:47
Tai pas tave karūna ar skiauterė ant stogo yra , kad važiuojantys iš priekio
turi suprasti ant kiek axujenai traukia tavo trabis ir tas lenkimas nifiga
nepavojingas  ir nereik šikti į kelnes ?

"Lapinas"  wrote in message news:olchbv$906$1@trimpas.omnitel.net...

Pirdyla važinėja su džeta, nespyriau per kickdowno mygtuką, nes mačiau, kad
ir nuosaikiai greitėdamas spėsiu.
Normali ten situacija buvo. Sakau: pasato vairuotojas neadekvačiai
sureagavo, nes iš jo pozicijos. jei jis darytų tokį pat manevrą, tikriausiai
baigtųsi grioviais arba kaktomuša ;)