Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: dzonis
Data: 2017-07-27 09:06:47
Praeitą sekmadienį pavakare Ukmergė - Jonava,kelias apkrautas, tai bukvaliai
3 mašinos turėjom sustoti pilnai, nes džigitas iš priekio lenkė, nežinau su
kiek kilovatų , bet būtų kaktomuša garantuota.

"Dainiushas"  wrote in message news:olaov5$sqc$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai silpnas. šiaip tai rimtai, nejaukiai atrodo kai iš priekio va
taip bilekaip ateina ir nežinai kas ten jo galvoj ir ką daryt ruošiasi.
ir nežinai kad ten 200kW pas jį, gal šiaip redlainais trečiu bėgiu ir
tuoj stūmokliai laukan pabirs :)