Tema: Re: Nevalitø màstymà paaiðkinkit
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-28 18:40:52
Svarstomas, svarstomas.
Tam ir flemą sukėliau, bo biški nejauku prieš botaniką buvo, nes realiai
išgąsdinau. Nesididžiuoju savimi.
Bet dar sykį pakartoju: net jei botanikas ir nestabdytų, spėčiau.

Biški pagyvėjo grūpsas, man dar vieną karūną ir skiauterę užmovė. Skaitau,
bendruomenė dar gyva. Nors tuoj išmirs ir nieko nepadarysi. Liks tik
Dainiushas ir MRT.
Kodekas ir tai tik 3 postus sugebėjo išspaust - sensta.