Tema: Re: Nevalit? m?stym? paai?kinkit
Autorius: CodeC
Data: 2017-07-27 22:39:19
10m - nelipt an galvos? pirmai ja turet reikia.
viens debilas lenkia bbz kaip ir kur, nesilaikydamas nei saugaus atstumo
nei leistino greicio, kitas amsi cia uztarineja. lenkimas ne lengvinanti
aplinkybe, o sunkinanti, ir uz greicio virsyjima lenkiant reiktu bausti
kelis kart griezciau nei iprastai. uz atstumo nesilaikyma tokiais
greiciais vaziuojant vapsie atimti teises ir niekada neduot. potencialus
kileris kelyje. kokiu atsilupeliu reik but, kad su e400 nesugebet
aplenkti pagal KET??? dar raides cia dilina.