Tema: Re: Re:Nevalit? m?stym? paai?kinkit
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-26 21:53:44
Stopudovai. Su kita seimos masina tokis manevras baigtusi kaktomusa. Tipo
mastantis zmogus paskaiciuoja, ne tai, kokiais greiciais is priekio vyksta
lenkimas, o kaip jis ta atliktu? Kazkoks tryznius einsteinas.
Dachuja kartu esu stebejes lenkima is prieko - gi matai, spes aplenkt ar ne.
Nu sitas tai kazkaip liguistai sureagavo i lenkima nepakankamai toli iki jo.