Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-27 10:51:24
Man kaip ir px, aš dažniausiai į priešingą pusę važiuoju :D

O jei reikia važiuot kolonoj - tai ir važiuoju, mano uazikas nepritaikytas
lenkimui 348 metrų atkarpose.
Tiesiog ta pati kolona gali važiuoti ir ant 90, ir ant 70. Tai smagiau, kai
ant 90.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:olc5sp$uae$2@trimpas.omnitel.net...