Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: MRT
Data: 2017-07-28 16:37:16

> Dauguma situ punktu turbut taip ir buvo, tik del tu 30% turiu vilties
> kad tokiu atveju musu keliuose yra 3% arba 5% bet ne 30%. Nes ant kiek
> turi buti jobnutas-botanikas, vairuojantis Bora, kad vietoj to jog
> nusuktu i griovio puse (ir nebutinai i pati griovi nes dar salikele
> yra), o uzsispyrusiai 'laikytusi taisykliu ir savo principu' ir niekur
> nesitraukdamas kaltu kaktomusa i volvo.

Tai skaiciai is lempos.. bet butent siam ivykiui (nes apakino 0,0001%)..
Bet sutik.. nonbotanikas pasitrauktu i kelkrasti, nes sitam kelyje
jis bent kazkoks yra ir jokios filadelfyjos neturejo but.. bet taip nebuvo..

Jei realiai taip vyktu - nu tai ten vien techniniai gedimai gautusi
arba botaniko klaida, pvz. sumete, issigando ir nuleke kulverstukais...

"Normalus" mane, kad suletins, pasitrauks, max ners griovin, bet ne..
Arba buvo "drasus botanikas"... nesimato nieko, lendu apsidairyt..
Na taip, "kaltas" botanikas, tik nevisai aisku, kurioj tackej jis sedejo..

> Cia reikia butu visisku debilu ir jeigu tokiu musu keliuose tiek daug,
> tai reikia masiskai jiems atimineti teises. Bet tikiuosi kad klystu

Reik, kad per TA kiekviena karta ir kiekvienam iduoti prie lapo
trumpa abc "Best practise. Kelyje botanikai ir kitokie" .. Gal pora maziau liktu..

Siaip populiariausios teises kategorija yra B-...
Visi startuoja nuo Botaniko kategorijos.. net Botaniko zenkla reikia veziuotis..
https://www.senukai.lt/p/lipnusis-zenklas-klevo-lapas/32w3
Buna, kad tas klevo lapas taip prilimpa kaip vantos lapas prie ...