Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-27 10:18:15
Iš kitos pusės - kolonos link Kauno, kurias džigitai bet kokia kaina bando
lenkti, susidaro ir dėl pasaulio teisuolių, nesugebančiu važiuoti net ir
leistinu 90km/h greičiu. Pastoviai ten kas nors velkasi ant 60-70 km/h ir
viskas tokiems pabaranbanu.

"dzonis" <nke230@one.lt> parašė naujienų
pranešime:olc2s2$r85$1@trimpas.omnitel.net...