Tema: Re: Nevalitų mÄ…stymÄ… paaiÅ
Autorius: YZF
Data: 2017-07-27 12:13:50
Man kartais buna siek tiek kitokia, juokinga, situacija:

lenkiu tuos visus luzerius per pirma eile (nes jie tradiciskai velkasi
antroje juostoje), ir poto rikiuojuosi i antra pries juos (nes pirmoje
letesne masina pasiveju). Bet ju vistos dydzio smegenys pamato jog mano
masinos sikna, po persirikiavimo i ju juosta, buna gana arti ju kapoto
ir issigande pradeda mirgalinti, pypsinti ir visaip kaip stresuoti. Nors
mano greitis buna didesnis ir as nuo ju tolstu, o ne arteju. Aisku ir
tas atstumas nera kritinis, ten kokie 2-3m ir daugiau.

Nu bet ka padarysi, visu tu dachniku buvo ir bus. Reikia juos apvaziuoti
ir palikti uz saves ir tiek