Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: Arj
Data: 2017-07-27 13:35:22
oi bliat kaip truksta LT nezymetu policijos masinu, tokie postai - puikus
irodymas, ir skalpuot uz tokius bajerius kaip vokietijoj - net jei nelenkia,
uztenka tik jei prie subines prilimpa.

"Lapinas"  parašė naujienų news:olan9i$rfa$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tik šios dienos nutikimas (niufsai mane pasmerks, bet pochuj): išeinu į
tiesiąją, kuri koki 500 metrų lenkt bnv x3, iš priekio matau pasatą, ar
golfą tolumoj ir pisu per tapkę. Aplenkiau ir grįždamas dar posūkį
parodžiau: bet...
Pasatas, galvojo, kad lenksiu vangiai, kaip ir jo karutis, piso per
stabdžius, ėmė margalint ilgom ir visaip kitaip skėryčiotis vairuotojo
vietoj.
Nu nachuj tokios reakcijos? Mink savo 80-90  ir nepisk man proto: matau, kad
spėsiu ir lenkiu. Nachuj tokios emocijos?