Tema: Re: Nevalit? m?stym? paai?kinkit
Autorius: albinas
Data: 2017-07-27 10:33:22
Tai Matonio zinias pazek ir suprasi kame parkes. Ar truksta vingiu
 suvokt, kad vienas atvejis dar ne visas gyvenimas. Kai sekmingai
 atliksi 1000 tokiu manevru parasyk kaip sekesi, jei dar iseis.
 Elementarus greicio padidinimas +20 realiai trumpina ekipazo
 gyvenima statistiskai, bet retas viras ta suvokia.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/