Tema: Re: Nevalit? m?stym? paai?kinkit
Autorius: CodeC
Data: 2017-07-27 22:50:40
ka tu puli cia patarineji, pats sikna vietoj galvos uzsiaugines.
tie kurie vazineja kartais ir pan, keliuose nesamoniu potencialiai
maziau daro ir poreikio tam nejaucia, nes supranta, ant kiek tai yra
beprasmiska ir pavojinga. pats ta karta kompo ekrane temates, ir sviesom
tik zaliuzes uzsitraukes mirksi, o cia baisu vIra - lakuna primeti, is
kelio 'lochus' patraukinejanti. klounas.
kai idealiom salygom kartu apvaziuosi bent 20 ratu tuscioj trasoj vis
geresniu laiku ir niekur nesuklysi, tada galesi cia pist prota apie
metru kieki ir koks tu ahujienas apvazinetojas per desine. o dabar eik
kita diskete uzsimesk ir acigerk pieno, mazvaiki.