Tema: Re: Nevalit? m?stym? paai?kinkit
Autorius: Audrius
Data: 2017-07-28 21:53:55
Taip butu, jei pradedant lenkima, abu vaziuotu vienodu 90 greiciu. Betgi
enlarg'eris pabreze, kad lenkti pradejo nuo 80, tobish - issoko i
priespriesine dar atsilikinedamas 10km/h nuo lenkiamojo. Kur tokio veiksmo
logika?
Antras klausimas jau retorika - kada LT bus REALI kandidato i vairuiotojus
patikra pas medikus ir ypac pas psichiatra?