Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: markatas
Data: 2017-07-28 16:19:30
O kaip tau variantas praeita ziema - vaziuoju ramiai namo, is priekio
atvaziuoja lengvuske ir likus nedideliam atstumui ja staiga pradeda lenkti
autobusiukas. Kelia is abieju pusiu saugo metalinia bortai, treciai masinai
vietos niekaip nera, kertu as ant stabdziu, lenkiamasis irgi, kad tilptu
pyderas su autobusiuku, nes matai jam reikejo skubeti gyvenvieteje. Gaila,
kad nei viename registratoriaus kadre nepavyko surasti numerio, butu teises
ilgam padzioves. O jei tuo metu as arba lenkiamasis butu trumpam nukreipes
demesi ir sekunde veliau paspaudes stabdi, tai kaktomusinis blynas
garantuotas ir ne mano naudai, nes buso mase gerokai didesne

markatas