Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: ManXP
Data: 2017-07-27 17:13:19
O pagal ka nusprendei, kad 200+ KW, o ne pvz 80 KW (ar kokie ten silpniausi
varikliai buvo)? As kai ne Volvo specas, tai nuotraukose bandziau ieskot
uzuominu apie tai, koks ten modelis buvo, bet nepavyko.

"Arj"  wrote in message news:olcnke$f38$1@trimpas.omnitel.net...

va tau vaizdine iliustracija, 200+ kw biski neistrauke
http://lietuvosdiena.lrytas.lt/nelaimes/per-ziauria-avarija-moletu-r-zuvo-brolis-ir-sesuo-3-nukentejo.htm

"Lapinas"  parašė naujienų news:olan9i$rfa$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tik šios dienos nutikimas (niufsai mane pasmerks, bet pochuj): išeinu į
tiesiąją, kuri koki 500 metrų lenkt bnv x3, iš priekio matau pasatą, ar
golfą tolumoj ir pisu per tapkę. Aplenkiau ir grįždamas dar posūkį
parodžiau: bet...
Pasatas, galvojo, kad lenksiu vangiai, kaip ir jo karutis, piso per
stabdžius, ėmė margalint ilgom ir visaip kitaip skėryčiotis vairuotojo
vietoj.
Nu nachuj tokios reakcijos? Mink savo 80-90  ir nepisk man proto: matau, kad
spėsiu ir lenkiu. Nachuj tokios emocijos?