Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiškinkit
Autorius: CodeC
Data: 2017-07-27 22:34:54
bet tai primesk ant kiek reik nesugebet su e400 aplenkti taip, kad kiti
nemirksetu sviesom ir nereiktu cia uzpakajintis gera primetus.
butu video, manau greit paaisketu, kad realybej ten tie 500m buvo viso
labo koks 150-200m, o pasatas ejo dviem ratais grioviu. nes nu ten tas
sodu sunkelis tai tik 80kmh vaziuot ir tinkamas realiai, px ar e400, ar
golfas ar feraris. etatiniam kaimo debilui birka isireme i barzda tai
nenusedi savo prabangiam limuzine ir negali 80kmh pavaziuot sodu
keliuku. analogiskai paskui fura vingiuotu misko keliuku, analogiskai
ziema provezuotu slidziu keliu. metu durnius. triju is eiles minimum.