Tema: Re: Nevalitų mąstymą paaiÅ”kinkit
Autorius: MRT
Data: 2017-07-27 00:29:28

> jobnutas mirkčiotojas neturi atkreipinėt kieno tai dėmesį ir dar daugiau
> įvarinėt žmonėms stresą, o pats spaust ant stabdžių, jei mano, kad
> situacija pavojinga ir blogiausiu atveju būt morališkai pasiruošęs varyt
> į griovį ar šalikelę. ir tik į dešinę.
> o tai lietuvysai nusiteikę pirmiausia įrodyt savo teisingumą, nors dėl
> to gali tekt pakliūt pas Abraomą.

Siaip nesuprantu apie koki streso padidinima cia tu rasai..
Tas kur lenkia nemyzdamas i pampersa tapke numynes be parkiu
ir sterso.. ramaus passato nebijo, o susidiorginusio,
sviesom blyksincio passat'o bijo? tegu pisa per savo
stabdzius ir neria desinen i griovi gal net kartu
su tuo x3, kuris buvo manevro desinej kartu..
Jei stresa jaucia x3, nes nemato nieko kas gale/sonuos,
tai irgi tegul pisa per stabdzius ir neria desinen,
tada ir Lapinas anksciau i savo juosta grizt galetu..