Tema: Re: Nevalitų mÄ…stymÄ… paaiÅ
Autorius: tas kurs virshija
Data: 2017-07-26 22:46:45
Taip pat jam, kaip maziau patyrusiam uz tave, viskas atrode baisoka,
jis, sukaupes daug demesio i tave tipo "ka tas jobnutas ricebojus
darys", galejo nepastebeti kitos kliuties (duobes stirnos bobutes
uzsimaskavusio gorto miegancio bomzho) ir sukelti avarija. Kuo labiau
raisbojus esi, tuo labiau esi pilotas astronautas kapitonas ir atsakai
uz tuos, kurie tavo lektuvo salone sedi ir taip pat uz kitus pilotus,
kurie gal tuo momentu klaida daro. Tu privalai mastyti uz visus,
numatyti ju veiksmus, ivertinti pasekmes, o jei ne, tada sedek, tylek ir
kad daugiau tokiu lenkimu nebutu, ar aiskuble?