Tema: Re: Pamastymas
Autorius: ejs
Data: 2014-06-16 16:49:05
2014-06-16 15:37, RaR rašė:
> Nesu aš kol kas paleidęs programų naudojimui vien su komandine eilute. O
> savo naudojimui aš iš viso jų net nekompiliuoju. Su šia sritimi, kai
> reikia bandyti daug komandine eilute valdomų programėlių susidūriau
> visai neseniai ir nusprendžiau, kad kiekvienos išbandymui suvedinėti
> rankomis dažnai ganą ilgą komandinę eilutę yra daug laiko sugaišinantis
> užsiėmimas.

O tūlam programuotojui padaryti taip, kad visiems būtų patogu yra
papildomos sąnaudos, kurios nesukuria pridėtinės vertės galutiniam
produktui.

Jei man reikia kažkokios programėlės - dažniausiai apsiforminu kaip
funkciją su man patogiu parametrų perdavimu, kad ir per parsepropval,
http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/22671-parse-property-value-pairs-and-structures
--
ejs