Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-16 13:25:34
Dar kartą kartoju, nes matau vis neaišku kame problema. Suprogramuoti aš
galiu, dar paprasčiau yra suvesti tą komandinę eilutę ir išsisaugoti
arba pasirašyti bat failą. Problema yra tada, kai reikia išbandyti daug
programėlių (daugumos kurių daugiau nenaudosi) ir joms reikia suvedinėti
visą komandinę eilutę vietoje to, kad pakeisti tik kai kuriuos
parametrus. Programuotojui taip pateikiant programą darbo praktiškai
neprisidėtų, o jos bandytojui laiko susitaupytų. Bet akivaizdu, kad
daugelis su tokiomis problemomis nesusiduria, tad nėra ko toliau plėtoti
diskusiją.