Tema: Re: Pamastymas
Autorius: Laimis
Data: 2014-06-12 23:33:50
RaR rašė:

> Nematau jokios problemos dėl parametrų kiekio - jeigu tinka pagal
> nutylėjimą, tai jų nekeiti, juk jei ir parametrai suvedinėjami ranka,

O kokie yra pagal nutylėjimą? Tie, kuriuos kažkada anksčiau (galbūt ir
keliolika-keliasdešimt) suvedei, o dabar reikia tik vieno kelių? Tai
(redaguoti failą ir komentuoti aibę parametrų) dažnai visiškai
nepraktiška ir nepatogu. Ypač, kai bazinius jų esi išmokęs atmintinai ir
žymiai lengviau parašysi komandinėje eilutėje.
Iš principo dažna programa negali universaliai turėti aibės parametrų
pagal nutylėjimą; tai yra, IMHO, gana bjauri dalis (atsiminti ir
suvokti/įsisavinti, ką programos kūrėjai nustatė; aš pats parametrais
komanduoju, ką noriu gauti). Vieną kartą man reikia paprasto sąrašo,
kitą sykį detalaus, dar kitą sykį labai glausto (ir tam tikro formato),
o dar kitą sykį jau noriu filtruoti. Aibėje kasdieninių scenarijų
numatyti parametrai (jų aibė) neturi prasmės, be to kad jie dažnai
tiesiog neįmanomi (aibė mutual exclusive sąlygų).

> nutylėjimą. Programėlėm, kurias aš naudoju/bandau reikia suvedinėti
> nemažai parametrų, o tai užima laiko. Svarbiausia, kad kad daugumos iš

Tai juk niekas netrukdo pasidaryti batch failą, kam komandinės eilutės
paradigma niekaip netrukdo.

> Tai kai atnaujini programą, kartu pateiki ir naują parametrų failą - juk

O kaip jis dera su esamuoju, kurį jau esi prisicustomize'inęs? Naujos
numatytos reikšmės pakeičia/griauna pageidaujamą veikseną?