Tema: Re: Pamastymas
Autorius: trigras
Data: 2014-06-11 10:23:08
On Tue, 10 Jun 2014 18:44:11 +0300, RaR <RaR@lt.lt> wrote:

> Tai aš taip gal ir darysiu, jeigu pateiksiu naudojimui programėlę be
> vartotojo sąsajos. Šiaip tai linkęs įdėti pastangų ir sukurti kokią nors.
>
> Aš kalbu apie kitų kurtas programėles, dažnai jas pabandai kokį kartą
> kad pažiūrėtum ar ji tau tinka. Kai reikia jų bandyti dešimtimis -
> suvedinėjimas iš komandinės eilutės jau sugaišina daug laiko.. Jeigu man
> ji iš tikrųjų tinka ir pastoviai naudoju, tai tą paleidimo
> automatizavimo problemą lengvai išsprendžiu, bet pradžiai vis vien
> reikia sugaišti laiko.

Aš taip pat kalbų apie kitų kurtas programėlės kurios būna nemokamos ir
atviro kodo. Dažniausiai tai kūriniai sau ir / arba padaryti laisvalaikiu
negaunant už tai atlygio. Retai kam užtenka motyvacijos kažka tobulint iki
begalybės. Galų gale pačių programėlių tikslas turėtų būti ne "bandymai",
o "naudojimas"