Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-10 18:44:07
Tai aš taip gal ir darysiu, jeigu pateiksiu naudojimui programėlę be
vartotojo sąsajos. Šiaip tai linkęs įdėti pastangų ir sukurti kokią nors.

Aš kalbu apie kitų kurtas programėles, dažnai jas pabandai kokį kartą
kad pažiūrėtum ar ji tau tinka. Kai reikia jų bandyti dešimtimis -
suvedinėjimas iš komandinės eilutės jau sugaišina daug laiko. Jeigu man
ji iš tikrųjų tinka ir pastoviai naudoju, tai tą paleidimo
automatizavimo problemą lengvai išsprendžiu, bet pradžiai vis vien
reikia sugaišti laiko.