Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-13 09:05:53
> [...]
> ir žymiai lengviau parašysi komandinėje eilutėje.
> Iš principo dažna programa negali universaliai turėti aibės parametrų
> pagal nutylėjimą; tai yra, IMHO, gana bjauri dalis (atsiminti ir
> suvokti/įsisavinti, ką programos kūrėjai nustatė; aš pats parametrais
> komanduoju, ką noriu gauti). Vieną kartą man reikia paprasto sąrašo,
> kitą sykį detalaus, dar kitą sykį labai glausto (ir tam tikro
> formato), o dar kitą sykį jau noriu filtruoti. Aibėje kasdieninių
> scenarijų numatyti parametrai (jų aibė) neturi prasmės, be to kad jie
> dažnai tiesiog neįmanomi (aibė mutual exclusive sąlygų).

Gal tau sunku įsivaizduoti mano naudojamų programėlių specifiką, bet ten
tų parametrų paprastai būna nemažai, ir gal neatkreipei dėmesio, kad
kalbu ne apie pastoviai naudojamas programėles, bet apie jų išbandymą.
Vieną kartą suvesti komandinę eilutę ir naudoti šimtą kartų yra visai
kas kita nei šimtą kartų skirtingoms programėlėms suvesti parametrus ir
panaudoti jas po vieną - du kartus. Antruoju atveju programėlės kūrėjo
suvesta paruošta naudoti komandinė eilutė, kurią reikia tik pakoreguoti
pagal savo poreikius sutaupo nemažai laiko.

> Tai juk niekas netrukdo pasidaryti batch failą, kam komandinės eilutės
> paradigma niekaip netrukdo.

Na tai batch failas ir yra tas tekstinis failas su komandine eilute. Ir
mano atveju labai gerai, kad kūrėjai juos pateiktų. Problema man ne ta,
kad aš negaliu kažkur išsaugoti tos komandinės eilutės  - galiu
pasidaryti ir batch failą, dažnai tiesiog į tekstinį failą surašau
programėlių komandines eilutes ir programėlę paleidžiu įklijuodamas
tekstą naudodamas kokią patogią konsolę. Problema ta, kad pirmą kartą aš
vis tiek turiu tai suvesti, o programėlės kūrėjas pateikdamas ją
paruoštoje formoje galėtų sutaupyti mano laiko.

> O kaip jis dera su esamuoju, kurį jau esi prisicustomize'inęs? Naujos
> numatytos reikšmės pakeičia/griauna pageidaujamą veikseną?

Taigi rašau ne apie pastoviai naudojamas programėles, kurių parametrus
esu priderinęs ir susivedęs, o apie bandomas, kurių dažniausiai išbandęs
nebenaudosiu.