Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-16 15:37:23
Nesu aš kol kas paleidęs programų naudojimui vien su komandine eilute. O
savo naudojimui aš iš viso jų net nekompiliuoju. Su šia sritimi, kai
reikia bandyti daug komandine eilute valdomų programėlių susidūriau
visai neseniai ir nusprendžiau, kad kiekvienos išbandymui suvedinėti
rankomis dažnai ganą ilgą komandinę eilutę yra daug laiko sugaišinantis
užsiėmimas. Šioje srityje, kuria dabar užsiimu, negali sakyti kuri
pagrindinį algoritmą atidirba puikiai, kuri ne - reikia surasti aukso
viduriuką tarp tenkinančio greičio ir tikslumo. Daugeliu atveju jau
sukurti matematiškai tikslūs algoritmai, bet esant šiuolaikinėms
hardware galimybėms ir apdirbamiems duomenų kiekiams jie nepraktiški,
todėl tenka į pagalbą pasitelkti euristiką ir žiūrėti kas gaunasi.