Tema: Re: Pamastymas
Autorius: Laimis
Data: 2014-06-12 21:53:47
RaR rašė:

> papildomas darbas jeigu programa nekomercinė, atliekanti vieną-kitą
> funkciją. Bet paprasčiausias sprendimas būtų kad programa paimtų
> parametrus iš tekstinio failo, tuomet vietoje būtų ir jų aprašymas,

Nesutinku. Programos komandinės eilutės parametrai gali būti labai
skirtingi tiek kiekiu (dažniausiai iš visos jų krūvos momentiškai ir
dažnai reikia tik keleto; tam ir yra manual'as: ls -l versus ilgas
failas ls.rc su aibe parametrų, komentarų, kuriame turėtum užkomentuoti,
ko nereikia (kur kas daugiau/sudėtingiau, nei įrašyti, ko reikia); o kur
dar atnaujinimas, kai hipotetinis programos parametrų-man failas
sugriūna, sugadinamas (nukoreguojamas), tampa pasenęs-nebeaktualus?),
tiek reikšmėmis (ypatingai *argumentais*), tiek skirtingais kvietimo
scenarijais, ypač konvejerio (pipe) prasme. Gausu pavyzdžių, kai
programos skaito failus ir parametrus iš jų; tai iš principo naudojama
(kaip papildoma galimybė), tačiau tikrai ne visuomet tai
tinka/patogu/praktiška.