Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-13 18:39:22
Na tai, matyt, nebūna, jei iškyla tokios problemos. Kartais iš aprašymo
net sunku susigaudyti kaip tiksliai tą komandinę eilutę suvesti. Aišku,
jeigu visi tvarkingai aprašymus darytų, pateikdami komandinės eilutės
pavyzdžius, pageidautina, su visais parametrais, tegu ir nebūtinais,
tuomet problemos beveik nebūtų - nebūtina ir tą batch failą kurti,
tiesiog pakeiti ką parametruose ir "įpeistini" tą komandinę eilutę
pasibandymui. Bėda ta, kad daugeliui programėlių to aprašymo iš viso
nėra arba nelabai aišku kur ieškoti, tenka paleisti su -h ar pan. ir
skaitinėti bei užsirašinėti tuos parametrus, dažnai skrolinant per kelis
ekranus, kaip kad įprasta buvo daryti prieš 30 ir daugiau metų.