Tema: Re: Pamastymas
Autorius: RaR
Data: 2014-06-12 23:15:21
> Nesutinku. Programos komandinės eilutės parametrai gali būti labai
> skirtingi tiek kiekiu (dažniausiai iš visos jų krūvos momentiškai ir
> dažnai reikia tik keleto; tam ir yra manual'as: ls -l versus ilgas
> failas ls.rc su aibe parametrų, komentarų, kuriame turėtum užkomentuoti,
> ko nereikia (kur kas daugiau/sudėtingiau, nei įrašyti, ko reikia);

Nematau jokios problemos dėl parametrų kiekio - jeigu tinka pagal
nutylėjimą, tai jų nekeiti, juk jei ir parametrai suvedinėjami ranka,
nebūtina įvedinėti tik tų, kurių reikšmes programa turi pagal
nutylėjimą. Programėlėm, kurias aš naudoju/bandau reikia suvedinėti
nemažai parametrų, o tai užima laiko. Svarbiausia, kad kad daugumos iš
jų nenaudoji, bandai tik kad rastum tau tinkamą/tinkamiausią. Tuomet
tikrai labai pagreitina darbą kai reikia tik įklijuoti kelius iki savo
failų ir pakaitalioti vieną-kitą parametrą (kai kuriuose reikia suvesti
gan nemažą savo eilute, tad čia galimybė vieną kartą įklijuoti irgi
sutaupo laiko).

>o kur
> dar atnaujinimas, kai hipotetinis programos parametrų-man failas
> sugriūna, sugadinamas (nukoreguojamas), tampa pasenęs-nebeaktualus?),
> tiek reikšmėmis (ypatingai *argumentais*), tiek skirtingais kvietimo
> scenarijais, ypač konvejerio (pipe) prasme. Gausu pavyzdžių, kai
> programos skaito failus ir parametrus iš jų; tai iš principo naudojama
> (kaip papildoma galimybė), tačiau tikrai ne visuomet tai
> tinka/patogu/praktiška.

Tai kai atnaujini programą, kartu pateiki ir naują parametrų failą - juk
šiaip ar taip reikia naują aprašymą pridėti ar jį papildyti. Be abejo,
kad komandinė eilutė gali, o gal ir turi pasilikti, kaip ir yra
daugelyje programų net su grafine sąsaja, kitaip bus sudėtinga tokią
programą įjungti į konvejerį. Bet tiesiog gali būti parametras, kuris
reikštų, kad visus parametrus reikia skaityti iš tekstinio failo, arba,
dar geriau, nesuvedus jokių parametrų, pvz vien spragtelėjus pele,
programa skaitytų parametrus iš nustatyto pavadinimo tekstinio failo.